loading...
.::M0SBAT & MANfi::.
مصطفی بازدید : 79 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (1)

سلام خوبی؟ 

همین الان یه حسی بهم دست داد.

ولی من بهش دست ندادم .

اینقدر ضایع شد!!!!

...

...

...

نصیحت غضنفر: 

تا زنده ای زندگی کن 

هروقت مرگ اومد سراغت اون وقت بمیر

...

...

...

عزیزم میتونم شمارتو داشته باشم؟؟

.

.

.

ستاد اب کردن قند در دل 

...

...

...

یک شتر ویک گاو و یک خر باهم بحث می کنند

گاو می گه من شیر میدم .

شتر میگه من چیزای شنگین رو حمل میکنم.

تو هم یه چیزی بگو الان ابروت میره.

...

...

...

امروز داشتم از جلو گل فروشی رد میشدم دیدم قشنگترین

گل دنیا نیست .... نگران شدم.......اس ام اس دادم بگم :

گوسفند برا چی خوردیش ......؟؟!

...

...

...

ویژگی ها گوسفند : 1)بو می دهد        2) علف میخورد          

3) گاهی می خوابد      4) اس ام اس سرکاری را تا ته میخواند 

...

...

...

هه هه هه گول وخوردی . من اس ام اس نبیدم .من وجدان موبایلت بیدم.

وخواستم منو بت در ویاری کمی هوا وخورم جییییییییییییگر! اخیش خنک شدم 

...

...

...

عوضی چرا اس ام اس نمیدی ؟

.

.

.

برنامه ی امشب سینما های تهران و شهرستان ها

...

...

...

اگر دوست داری عمیق ترین،طولانی ترین و محکم ترین 

بوس دنیارو تجربه کنی بیا پیش خودم تا لباتو

.

.0ــo

.

بزارم رو لوله ی جارو برقی

...

...

...

بسمه تعالی 

غرض مزاحمت بود که به حمدالله حاصل گردید!

...

...

...

میدونی فرق تو با فندق چیه ؟

.

.

.

فندق یه مغز کوچیک داره که تو همونم نداری.

...

...

...

میدونی من دوست دارم من عاشقتم میمیرم برات 

.

.

.

چند تا میم داره؟

...

...

...

گلی گم کردم ام در باغ هستی 

خودت را لوس نکن اون گل تو نیستی

...

...

...

حیف که فقط تو یکی رو دارم .

اگه از تو یه عالمه داشتم تا حالا 

یه گاوداری زده بودم

...

...

...

موردی برای نمایش نیست .

.

.

.

مشترک این اس ام اس را حذف کنید 

ظاهرا فرستنده قصد سرکا گذاشتن شما را داشته

...

...

...

نمیدونی در نبودنت چیا کشیدم 

سیب البالو 

هلو نعنا 

قهوه انگور 

خلاصه جات خالی بود.

...

...

...

از مزایای دانشگاه های ایران این است که

دخترا اگر پس از 4 سال هیچی نشدن

حداقل یه آرایشگر خوب میشن!!!!

...

...

...

وقایع زندگی به دو صورت است

اگه خوش بگذره اسمش خاطره است

اگه پدرت در بیاد تجربه ست!

...

...

...

 غضنفر سکه میندازه بالا شیر میاد فرار میکنه

...

...

...

یه چوب کبریت سرشو میخوارونه اتیش می گیره.

...

...

...

پــــــــــــــــــــــــــا یـــــــــــــــــــــــــــان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وب خودتون خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام ادرس بهتره؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 7,599
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ دانلود بازی کامپیوتر PC روز بخیر شب بخیر